Lepsze jutro

Lepsze jutro

Województwo: małopolskie

Aktualności projektu:

OSTATECZNA LISTA RANKINOWA - OGŁOSZENIE WYNIKÓW NABORU!

10.04.2025

Szanowni Państwo,
Ostatecznie zakończono ocenę WNIOSKÓW O PRZYZNANIE WSPARCIA FINANSOWEGO NA ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORSTWA!

Serdecznie gratulujemy osobom, które znalazły się na liście rankingowej do dofinansowania i życzymy powodzenia! 

 

OGŁOSZENIE WYNIKÓW NABORU DRUGIEJ TURY BIZNESPLANÓW!

03.04.2025

W związku z zakończeniem WYNIKÓW OCENY WNIOSKÓW O PRZYZNANIE WSPARCIA FINANSOWEGO NA ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORSTWA  W RAMACH II EDYCJI, miło nam poinformować o wynikach, gdzie przyznano:
- 7 POZYTYWNYCH ocen Komisji Oceny Wniosków i REKOMENDACJI DO DOFINASOWANIA.

Wszyscy Uczestnicy, którzy złożyli wnioski o przyznanie wsparcia finansowego otrzymają drogą mailową podsumowanie punktacji oraz karty oceny biznesplanów!

 

Uczestnicy projektu, których biznesplan po ocenie merytorycznej został oceniony negatywnie, ma prawo złożenia pisemnego wniosku o ponowne rozpatrzenie sprawy (odwołania).

 

Odwołanie powinno zostać złożone w formie pisemnej, w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania pisemnej informacji o wynikach oceny merytorycznej biznesplanu.

OGŁOSZENIE O NABORZE WNIOSKÓW NA DOTACJĘ!!

18.03.2025

Szanowni Państwo

Informujemy, że nabór w ramach II edycji  Wniosków o przyznanie środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości wraz z biznesplanem (dotacja) odbędzie się 21.03.2025 r od godz. 09:00 do 17 w biurze Projektu  przy ul. Kościuszki 37A w Tarnowie.
Wnioski należy składać osobiście w prawidłowo opisanej kopercie  w biurze projektu lub pocztą tradycyjną (decyduje data wpływu).

Warunkiem przyjęcia wniosków, jest ukończenie wsparcia szkoleniowego przez uczestnika.

PROCEDURA PRZYJMOWANIA DOKUMENTÓW ZOSATŁA SZCZEGÓŁOWO OPISANA W § 4 (Procedura przygotowania i składania biznesplanu)  REGULAMIN PRZYZNAWANIA WSPARCIA FINANSOWEGO NA ROZPOCZĘCIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ W RAMACH PROJEKTU „Lepsze jutro” (dalej Regulamin)

 

I. Skuteczne złożenie Wniosku o przyznanie środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości wraz z biznesplanem (dotacja), oznacza złożenie kompletu dokumentów zgodnie z procedurą (§ 4):

 

  • potwierdzenie skorzystania z usługi szkoleniowej, co najmniej w wymiarze 80 %,
  • oświadczenie o wysokości otrzymanej pomocy de minimis w ciągu 3 minionych lat wraz z zaświadczeniami dokumentującymi jej otrzymanie / lub oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy de minimis,
  • formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis,
  • zczegółowe zestawienie towarów i usług przewidzianych do zakupienia w ramach realizacji biznesplanu wraz ze szczegółowym wskazaniem ich parametrów technicznych lub jakościowych oraz wartości jednostkowej w kwotach brutto (załącznik nr 5 harmonogram rzeczowo-finansowy),
  • dokumenty poświadczające posiadany potencjał w zakresie wykształcenia i kwalifikacji,
  • zbiór oświadczeń/zaświadczeń  
  • kopia nadania numeru NIP/REGON Uczestnikowi projektu (dotyczy wyłącznie UP, którzy posiadali zarejestrowaną działalność gospodarczą w okresie dłuższym niż 12 miesięcy przed przystąpieniem do projektu oraz osób, które prowadziły działalność poza terytorium Polski)
  •  

WSZYTSKIE WZORY ZAŁACZNIKÓW, ZNAJDUJĄ SIĘ NA SZCZYCIE STRONY!

Życzymy wszystkim powodzenia!!!!!

Ogłoszenie wyników naboru pierwszej tury Biznesplanów!

16.12.2024

W związku z zakończeniem WYNIKÓW OCENY WNIOSKÓW O PRZYZNANIE WSPARCIA FINANSOWEGO NA ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORSTWA  W RAMACH I EDYCJI, miło nam poinformować o wynikach, gdzie przyznano:
- 9 POZYTYWNYCH ocen Komisji Oceny Wniosków i  REKOMENDACJI DO DOFINASOWANIA.

Wszyscy Uczestnicy, którzy zlożyli wnioski o przyznanie wsparcia finansowego otrzymają drogą mailową podsumowanie punktacji oraz karny oceny biznesplanów!
 

OGŁOSZENIE O NABORZE WNIOSKÓW NA DOTACJĘ!!

05.12.2024

OGŁOSZENIE O NABORZE WNIOSKÓW NA DOTACJĘ!!

Szanowni Państwo

Informujemy, że nabór w ramach I edycji  Wniosków o przyznanie środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości wraz z biznesplanem (dotacja) odbędzie się 13.12.2024 r od godz. 09:00 do 17 w biurze Projektu  przy ul. Kościuszki 37A w Tarnowie.
Wnioski należy składać osobiście w prawidłowo opisanej kopercie  w biurze projektu lub pocztą tradycyjną (decyduje data wpływu).

Warunkiem przyjęcia wniosków, jest ukończenie wsparcia szkoleniowego przez uczestnika.

PROCEDURA PRZYJMOWANIA DOKUMENTÓW ZOSATŁA SZCZEGÓŁOWO OPISANA W § 4 (Procedura przygotowania i składania biznesplanu)  REGULAMIN PRZYZNAWANIA WSPARCIA FINANSOWEGO NA ROZPOCZĘCIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ W RAMACH PROJEKTU „Lepsze jutro” (dalej Regulamin)

 

I. Skuteczne złożenie Wniosku o przyznanie środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości wraz z biznesplanem (dotacja), oznacza złożenie kompletu dokumentów zgodnie z procedurą (§ 4):

 

  • potwierdzenie skorzystania z usługi szkoleniowej, co najmniej w wymiarze 80 %,
  • oświadczenie o wysokości otrzymanej pomocy de minimis w ciągu 3 minionych lat wraz z zaświadczeniami dokumentującymi jej otrzymanie / lub oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy de minimis,
  • formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis,
  • zczegółowe zestawienie towarów i usług przewidzianych do zakupienia w ramach realizacji biznesplanu wraz ze szczegółowym wskazaniem ich parametrów technicznych lub jakościowych oraz wartości jednostkowej w kwotach brutto (załącznik nr 5 harmonogram rzeczowo-finansowy),
  • dokumenty poświadczające posiadany potencjał w zakresie wykształcenia i kwalifikacji,
  • zbiór oświadczeń/zaświadczeń  
  • kopia nadania numeru NIP/REGON Uczestnikowi projektu (dotyczy wyłącznie UP, którzy posiadali zarejestrowaną działalność gospodarczą w okresie dłuższym niż 12 miesięcy przed przystąpieniem do projektu oraz osób, które prowadziły działalność poza terytorium Polski)
  •  

WSZYTSKIE WZORY ZAŁACZNIKÓW, ZNAJDUJĄ SIĘ NA SZCZYCIE STRONY!

Życzymy wszystkim powodzenia!!!!!
 

Opis projektu: 

 

Celem głównym projektu jest poprawa zdolności adaptacyjnych do wymogów zmieniającego się rynku pracy 90 pracowników przewidzianych do zwolnienia, zagrożonych zwolnieniem, zwolnionych z przyczyn niedotyczących pracowników w okresie nie dłuższym niż 6 m-cy przed dniem przystąpienia do projektu oraz 4 osób odchodzących z rolnictwa, zamieszkałych w województwie małopolskim, poprzez ich udział w kompleksowym wsparciu w ramach programu outplacementowego, realizowanego w okresie od 01.07.2024 r. do 30.06.2026 r., a w efekcie podjęcie nowego zatrudnienia/utrzymanie zagrożonego zatrudnienia/podjęcie pracy poza rolnictwem, przez min. 71 osób.

 

Struktura grupy docelowej - 94 osoby (52 kobiety, 42 mężczyzn) zamieszkujące na terenie województwa małopolskiego, w tym:

  • 90 pracowników/czek przewidzianych do zwolnienia, pracowników/czek zagrożonych zwolnieniem, osób zwolnionych z przyczyn niedotyczących pracownika/czki w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy przed dniem przystąpienia do projektu
  • 4 osoby odchodzące z rolnictwa

 

Zaplanowane w projekcie wsparcie będzie skierowane w pierwszej kolejności do:

  • os., które utraciły zatrudnienie w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy przed dniem przystąpienia do projektu i pracowników znajdujących się w okresie wypowiedzenia stosunku pracy/stosunku służbowego
  • osób z niepełnosprawnościami
  • osób w wieku 50+
  • osób do 30 r.ż.
  • osób posiadających min.1 dziecko do 6 r.ż./dziecko z niepełnosprawnością do 18 r.ż.

 

Formy wsparcia oferowane w projekcie:

  • poradnictwo zawodowe indywidualne i grupowe
  • poradnictwo psychologiczne
  • pośrednictwo pracy
  • szkolenia i kursy podnoszące kompetencje/kwalifikacje zawodowe (stypendium szkoleniowe w wysokości średnio 349,67 zł dla osób pracujących i średnio 1 733,76 zł dla osób niepracujących)
  • 3 miesięczne staże zawodowe (stypendium stażowe w wysokości 2 914,15 zł/mc
  • refundacja kosztów wyposażenia/doposażenia stanowiska pracy
  • wsparcie szkoleniowo-doradcze i finansowe na rozpoczęcie działalności gospodarczej
  • bezzwrotna dotacja na otwarcie działalności gospodarczej w wysokości 42 034,56 zł

 

Ponadto Uczestnikom przysługuje zwrot kosztów dojazdu na zajęcia oraz refundacja kosztów opieki nad osobą zależną

 

Zapraszamy do udziału w projekcie mieszkańców województwa małopolskiego!

 

Kontakt:

 

Biuro projektu

Ul. Kościuszki 37A

33-100 Tarnów

Tel. +48 884 004 423

 

Fundacja Inicjowania Rozwoju Społecznego

Ul. Hoża 1

60-591 Poznań

Tel. +48 506 673 799

Lokalizacja biura:

Biuro projektu znajduje się przy ul. Kościuszki 37A w Tarnowie na parterze budynku, co eliminuje konieczność pokonywania schodów. W pobliżu biura znajduje się węzeł przesiadkowy Krakowska-Planty, na którym zatrzymuje się większość linii autobusowe miejskich (tj. nr 1, 2, 5, 6, 11, 9, 14 i 30) oraz pozamiejskich, co zapewnia dogodny dojazd komunikacją miejską. Biuro posiada parking z miejscami przeznaczonymi dla osób z niepełnosprawnościami. Miejsca te są dobrze oznaczone, a nawierzchnia jest równa i pozbawiona krawężników. Wejście do biura jest przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami. Brak stopni oraz szerokie drzwi gwarantują swobodny dostęp. W hallu znajdują się tablice informacyjne na wysokości dostępnej dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wszystkie sale szkoleniowe i sale spotkań indywidualnych są dostosowane do osób z niepełnosprawnościami. Szerokie drzwi i przestronne korytarze ułatwiają poruszanie się. Układ mebli również sprzyja łatwemu manewrowaniu. Toalety są wyposażone w poręcze i dostosowane do osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności. Przy rekrutacji osoby z niepełnosprawnościami mogą wypełnić ankietę identyfikującą ich specyficzne potrzeby. Pozwala to na pełne dostosowanie warunków pracy i zapewnienie koniecznych udogodnień (tj. np. zapewnienie tłumacza/video tłumacza PJM, materiałów szkoleniowych w formie dostępnej, itp.).

Całkowita wartość projektu: 1 976 728,92 PLN
Wysokość wkładu Funduszy Europejskich: 1 680 219,58 PLN

Projekt realizowany jest w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021 – 2027. Priorytetu 6. Fundusze europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działania 6.6 Rozwój kompetencji kadr i adaptacja do zmian

Zgłaszanie niezgodności z KPP (Karta Praw Podstawowych) i KPON (Konwencja o Prawach Osób Niepełnosprawnych:
Sygnały, zgłoszenia lub skargi dotyczące wystąpienia niezgodności Projektu z postanowieniami KPP lub KPON Uczestnicy projektu mogła zgłaszać na adres mailowy: