
Województwo: dolnośląskie
Aktualności projektu:
Realizacja szkolenia zawodowego z zakresu „Sprzedaż z elementami obsługi klienta” dla 14 Uczestników/czek”.
W załączniku wzór ofert - zapraszamy do współpracy
Przedmiot Zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkolenia zawodowego „Sprzedaż z elementami obsługi klienta” dla 14 Uczestników/czek na terenie powiatu wałbrzyskiego.
W ramach usługi należy podjąć tematykę:
Minimalny program szkoleniowy musi obejmować min. 100h szkoleniowe oraz obejmować tematyk:
1. Sprzedaż – definicja, rodzaje, kanały sprzedaży ( czas: 4godziny)
2. Składowe procesu sprzedaży ( czas: 4 godziny)
3. Obsługa klienta – rodzaje, Point of touch ( czas: 4godzniy)
4. Klient i sprzedawca – charakterystyka ról ( czas: 4godziny)
5. Klient – rodzaje, analiza zachowań ( czas: 4godzin)
6. Klient – motywacje zakupowe i proces decyzyjny (czas: 4godzin)
7. Jestem SPRZEDAWCĄ – moje zadania i obowiązki, charakterystyka stanowiskowa (czas: 8godzin)
8. Cena, marża, podatek VAT, akcyza, cena brutto, cena netto -pojęcia i zastosowanie ( czas: 4godziny)
9. Perfekcyjny sprzedawca – jak przygotować się do tej roli ( czas: 8godzin)
10. Komunikacja werbalna i niewerbalna ( czas: 4godzin)
11. Jak Cię widzą ? Jak Cię słyszą ? - elementy autoprezentacji i budowania pewności siebie ( czas: 8godzin)
12. Etapy procesu sprzedaży ( czas: 8godzin)
13. Techniki zwiększania sprzedaży ( czas: 8godzin)
14. AIDA – sposób rozmowy/negocjacji z klientem ( czas: 8godzin)
15. Pytania – rodzaje ( czas: 4godzin)
16. Parafraza – definicja i kiedy stosować ( czas: 8godzin)
17. Prezentacja produktu/usługi – jak i kiedy ? ( czas: 8godzin)
18. Obiekcje – czym są i jak z nimi walczyć ? ( czas: 8godzin)
19. Proces zamykania sprzedaży ( czas: 4godzin)
20. Obsługa po-sprzedażowa – czym jest ? ( czas: 4godzin)
21. Poczta pantoflowa = system poleceń ( czas: 4godzin)
Zakończenie szkolenia MUSI nastąpić w drodze potwierdzenia kwalifikacji- potwierdzone odpowiednim dokumentem (certyfikatem), w ramach procedury zbadania nabytych kwalifikacji należy zapewnić możliwość jednej poprawki dla każdego uczestnika.
Minimalny poziom uczestnictwa UP w szkolenia wynosi 80% przewidzianych godzin.
Wymagania wobec Wykonawcy:
- Wykonawca i/lub kadra merytoryczna (szkoleniowcy) muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje do przeprowadzenia zamówienia – należy przedstawić dokumenty potwierdzające odpowiednie przygotowanie merytoryczne (np. CV szkoleniowca, opis doświadczenia firmy jako realizatora szkoleń).
- Wykonawca posiada wpis do RIS
- Wykonawca opracuje materiały dydaktyczne niezbędne do przeprowadzenia szkoleń,
- Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia i dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji szkoleniowej (listy obecności, ankiet, potwierdzeń odbioru materiałów szkoleniowych, dzienniki zajęć, protokół egzaminacyjny – na wzorach dostarczonych przez Zamawiającego);
- Wykonawca zapewni przeprowadzenie egzaminu potwierdzającego nabycie kwalifikacji po zakończeniu szkolenia i dostarczy kopię certyfikatów/zaświadczeń wydanych każdemu uczestnikowi
- Wykonawca zapewni zaświadczenie o zakończeniu szkolenia, z informacją o czasie jego trwania oraz tematyce dla wszystkich uczestników, także dla tych, którzy nie osiągną pozytywnego wyniku egzaminu.
W CELU PRZEDSTAWIENIA OFERTY NALEŻY DOSTARCZYĆ FORMULARZ OFERTY (zał 2) WRAZ ZAŁĄCZNIKAMI ORAZ OŚWIADCZENIE (zał. 1)
INFORMACJE DODATKOWE:
- Projekt realizowany jest w okresie od 01.09.2021do 30.06.2023roku.
- Termin realizacji zamówienia: od 22 maja 2023 r. do 22 czerwca 2023 roku na terenie powiatu wałbrzyskiego.
- Wykonawca ma obowiązek dołączenia do oferty załączniki stanowiące integralną część oferty.
- Za godzinę szkolenia uznaje się godzinę zegarową tj. 60 min.
- Zamawiający przy wyborze oferty kierować się będzie kryterium cenowym – waga 100%.
- Zamawiający dokona oceny ofert pod względem formalnym oraz pod względem merytorycznym (uwzględniając kryteria oceny ofert) zgodnie z treścią niniejszego zapytania ofertowego.
- W ofercie proszę uwzględnić:
- cenę brutto za uczestnictwo 1 osoby w wybranej opcji
- cenę brutto łącznie;
- zakres tematyczny szkolenia oraz informację o formie egzaminu i uzyskanego potwierdzenia kwalifikacji.
- Niniejsze postępowanie zapytania o cenę nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
- W sprawach związanych z zapytaniem o cenę proszę kontaktować się z Zamawiającym pod nr tel. 794 410 310. Dopuszcza się komunikowanie z Zamawiającym również za pomocą poczty elektronicznej (email:
), przy czym dla udokumentowania zawarcia umowy, sporządzenia protokołu z wyboru najkorzystniejszej oferty konieczna jest forma pisemna.
- Wykonawca składa ofertę w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
- Oferty w wersji papierowej i/lub elektronicznej należy nadsyłać lub doręczyć do Biura Projektu Zamawiającego: ul. Ruska 61/34, 50-079 Wrocław, oraz na adres
do dnia 21 maja 2023 roku do godz. 16.00 (decyduje data i godzina wpływu).
- Okres związania ofertą: 30 dni.
- Koszty przygotowania oraz dostarczenia oferty ponosi Wykonawca.
- Brak odpowiedzi na złożoną ofertę nie stanowi zawarcia umowy.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania ofertowego na każdym etapie bez podania przyczyny.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu i miejsca realizacji zajęć, z przyczyn uwzględniających potrzeby prawidłowej realizacji projektu.
- W przypadku zaistnienia sytuacji związanej z potrzebą dokonania stosownych zamian w umowie w celu właściwej realizacji zamówienia zastrzega się możliwość dokonania niniejszych zmian w drodze aneksu do umowy. Zakres zmian może dotyczyć m.in.:
a. okresu i harmonogramu realizacji umowy,
c. ostatecznej ilości Uczestników Projektu,
d. zabezpieczenia i kar umownych,
ZAPYTANIE O CENĘ NR 2 WKM 2022 prowadzone zgodnie z zasadą efektywnego zarządzania finansami
W związku z realizacją projektu „W kierunku nowych możliwości” RPDS.09.01.01-02-0061/20 realizowanego przez Fundację Inicjowania Rozwoju Społecznego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 20214-2020, zwracamy się z prośbą o przedstawienie ofert.
Szczegółowy opis zapytania o cenę znajduje się poniżej.
Realizacja pośrednictwa pracy dla Uczestników Projektu: Średnio po 5h dla 60 uczestniczek/uczestników projektu „W Kierunku Nowych Możliwości” - łącznie w projekcie 300h wsparcia
Realizacja szkolenia zawodowego z zakresu „Pracownik magazynowo - gospodarczy –szkolenie nadające kwalifikacje” dla 14 Uczestników/czek”.
W związku z realizacją projektu „W kierunku nowych możliwości” RPDS.09.01.01-02-0061/20 realizowanego przez Fundację Inicjowania Rozwoju Społecznego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 20214-2020, zwracamy się z prośbą o przedstawienie ofert na Realizację szkolenia zawodowego z zakresu „Pracownik magazynowo - gospodarczy –szkolenie nadające kwalifikacje” dla 14 Uczestników/czek”.
Szczegóły oraz formularza oferty w załączniku .
Harmonogram projektu
W załączniku - harmonogram realizowanych zadań.
Jest to plik na bieżąco aktualizowany.
Rekrutacja do Projektu
Szanowni Państwo uprzejmie informujemy o tym, że rozpoczęła się rekrutacja ciągła do projektu "W kierunku Nowych Możliwości", serdecznie zapraszamy do składania dokumentów zarówno osobiście, jak i drogą e-mailową. Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego — chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.
Poniżej warunki uczestnictwa, oraz zasady rekrutacji.
Warunki uczestnictwa
-
Projekt jest skierowany do osób, które spełniają następujące warunki:
-
są w wieku 18-64;
-
są bezrobotne, bierne zawodowo, należą do os. ubogich pracujących:
-
zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem społecznym;
-
w pierwszej kolejności do osób z obszaru województwa dolnośląskiego
-
Warunkiem uczestnictwa w projekcie, po spełnieniu warunków określonych w §2.1 niniejszego regulaminu, jest wypełnienie i dostarczenie przez uczestnika/uczestniczkę do biura Projektu dokumentów rekrutacyjnych (zgodnie z wzorami stanowiącymi załączniki do niniejszego regulaminu):
-
Formularza zgłoszenia (zał. 1)
-
Deklaracji uczestnictwa w projekcie, (zał. 2)
-
Umowa uczestnictwa w projekcie, (zał. 7)
-
Oświadczenie i zgoda uczestnika projektu dotyczące przetwarzania danych osobowych (zał. 4, zał. 5)
-
Dodatkowe oświadczenia UP w zakresie warunków uczestnictwa (zał. 3, zał. 6)
-
Dokumentów potwierdzających spełnienie kryteriów określonych w §2 p.1 niniejszego regulaminu, tj.:
-
dokument potwierdzający status osoby zagrożonej ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, min np: potwierdzenie z korzystania z programów pomocy społecznej, zaświadczenie o zatrudnieniu socjalnym, zaświadczenie o opuszczeniu pieczy zastępczej, bycie członkiem gospodarstwa domowego sprawującego opiekę nad osobami niepełnosprawnymi, status osobą niesamodzielnej, status osoby bezdomnej lub dotkniętej wykluczeniem z dostępu do mieszkań, potwierdzenie odbycie kary pozbawienia wolności, korzystanie z Programu PO PŻ;
-
orzeczenie o niepełnosprawności;
-
zaświadczenie/kopia zaświadczenia z PUP poświadczające status osoby bezrobotnej lub oświadczenie o statusie osoby biernej zawodowo;
-
kopię umowy o pracę/zlecenia- w przypadku osób pracujących, lub zaświadczenie potwierdzające wysokość zarobków
-
Dokumenty wymienione w §2 pkt 3, a-e) niniejszego regulaminu będą dostępne w biurze Projektu, na stronie internetowej www.firs.org.pl , a także przesyłane pocztą tradycyjną lub elektroniczną na życzenie osób zainteresowanych.
-
Wypełnione przez Uczestników/czki dokumenty mogą być dostarczone do biura projektu osobiście lub za pomocą poczty, kuriera, maila- w postaci podpisanego skanu.
-
Przyjmowane będą jedynie kompletne, poprawnie wypełnione dokumenty.
-
Za moment zgłoszenia przyjmuje się chwilę, w której złożone zostały wszystkie wymagane dokumenty.
-
Decyzja o zakwalifikowaniu danej osoby do udziału w projekcie zostanie podjęta na podstawie spełnienia ww. kryteriów formalnych.
Zasady rekrutacji i kwalifikacji uczestnika
-
Rekrutacja do projektu prowadzona będzie w sposób ciągły w okresie od 01.12.2021. do 31.11.2022r. Organizator zastrzega sobie prawo do skrócenia rekrutacji w wypadku zgłoszenia się odpowiedniej ilości UP, bądź wydłużenia w przypadku braku zgłoszeń UP.
-
Rekrutacja zostanie przeprowadzona zgodnie z polityką równości szans kobiet i mężczyzn
w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020 oraz z zasadą równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.
-
Zgłoszenia uczestników/czek, które wpłyną po terminie wskazanym w § 3. 2 rejestrowane będą na liście rezerwowe.
-
Przystąpienie kandydata/kandydatki do procesu rekrutacji jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.
-
Etapy rekrutacji:
-
wypełnienie i dostarczenie do biura formularza aplikacyjnego lub telefoniczne/internetowe zgłoszenie chęci udziału w projekcie;
-
akceptacja formalna dokumentów przez Komisję Rekrutacyjną;
-
Przyznanie punktów, w tym dodatkowych i umieszczenie na liście rankingowej.
-
Pierwszeństwo udziału w projekcie, poprzez dodatkowe punkty podczas rekrutacji otrzymają osoby, które spełniają przesłanki:
-
15 pkt - os. lub rodziny zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem społecznym doświadczające wielokrotnego wykluczenia społecznego, os. o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności,
z niepełnosprawnością sprzężoną oraz osoby z zaburzeniami psychicznymi, w tym os. z niepełnosprawnością intelektualną i os. z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi (w rozumieniu zgodnym z Międzynarodową Klasyfikacją Chorób i Problemów Zdrowotnych),os. zagrożone ubóstwem wykluczeniem społecznym oraz środowiska lub lokalne społeczności zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem społecznym w związku
z rewitalizacją obszarów zdegradowanych, os. lub rodziny korzystające z PO PŻ2014-2020 -
13 pkt. osoby zamieszkujące obszary objęte programami rewitalizacji oraz osoby niepełnosprawne ze stopniem lekkim
-
10 pkt. - opiekunowie rodzin wielodzietnych/rodzin niepełnych, osoby o niskich kwalifikacjach zaw. i niżej; osoby powyżej 50 roku życia
-
Rezultatem przeprowadzonej rekrutacji będzie wyselekcjonowanie grupy uczestników/ uczestniczek, która weźmie udział w projekcie.
-
W przypadku niespełnienia wymagań rekrutacji kandydat/kandydatka zostanie poproszony
o uzupełnienie braków formalnych. W przypadku niezłożenia uzupełnień formalnych kandydat/kandydatka zostaje skreślony/-a z listy uczestników/uczestniczek. Na miejsce skreślonego kandydata/kandydatki wchodzi pierwsza osoba z listy rezerwowej - o ile zaistniałą konieczność sporządzenia takiej listy (np. w sytuacji gdzie do uczestnictwa w projekcie zgłasza się więcej os. niż zakłada projekt)
-
O wynikach rekrutacji kandydaci/kandydatki zostaną poinformowani telefonicznie, elektronicznie przy użyciu adresu e-mail lub pocztą.
Czekamy na Państwa!
“W kierunku Nowych Możliwości”
Wzrost aktywności społeczno-zawodowej osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym
Opis
Projekt „W kierunku nowych możliwości” RPDS.09.01.01-02-0061/20 realizowany przez Fundację Inicjowania Rozwoju Społecznego dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, ma na celu wzrost aktywności społeczno-zawodowej osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym ze szczególnym uwzględnieniem osób z niepełnosprawnościami.
Projekt dedykowany jest 70- ciu osobom zagrożonym ubóstwem lub wykluczonym społecznie — w pierwszej kolejności projekt kierowany jest do mieszkańców województwa dolnośląskiego.
Zaplanowane wsparcie:
- Przygotowanie indywidualnej ścieżki reintegracji społecznej połączonej z doradztwem zawodowym;
- Szeroki pakiet bezpłatnych szkoleń dostosowanych do uczestnika zakresu rozwoju kompetencji społecznych;
- Bezpłatne wsparcie specjalistów: asystenta rodziny, psychologa, prawnika, pracownika socjalnego;
- Szkolenia zawodowe z kompetencji i umiejętności poszukiwanych na rynku pracy wraz ze stypendium szkoleniowym;
- Doradztwo zawodowe i Pośrednictwo pracy;
- Płatne staże zawodowe;
- Zwrot kosztów dojazdu na zajęcia i catering w trakcie szkoleń.
Grupę docelową projektu stanowi 70 osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, w tym osoby pozostające bez zatrudnienia wymagające w pierwszej kolejności aktywizacji społecznej oraz wsparcia w powrocie na rynek pracy, w pierwszej kolejności zamieszkujące na terenie Dolnego Śląska.
Szczegółowy opis grupy docelowej:
- osoby bezrobotne (w tym również niezarejestrowane w PUP)
- osoby długotrwale bezrobotne (w tym bierne zawodowo)
- osoby o niskich kwalifikacjach zawodowych z powodu np. wykształcenia, braku doświadczenia zawodowego, itp.
- osoby z niepełnosprawnością w tym również z niepełnosprawnością sprzężoną
- osoby 50+
- osoby bierne zawodowo
- osoby ubogo pracujące
- osoby zagrożone wykluczeniem społecznym
Dokumenty rekrutacyjne, oraz plakat w załączeniu.
ZAPRASZAMY!
Odezwij się do nas!
Mail: rekrutacjawroclaw@firs.org.pl
Biuro Projektu Wrocław
ul. Ruska 61/34
50-079 Wrocław
tel. 71 72 42 298
tel. kom.: 794 410 310; 794 587 136
Całkowita wartość projektu: 1 019 986,40 zł
Kwota dofinansowania UE: 866 988,44 zł